۱۳۹۳/۳/۱۶

بلا بود و برکتش نی

صبح وقتی از خواب بیدار شدم طبق عادت معمول به سراغ تلفونم رفتم تا پیام ها و فیسبوکم را از نظر بگذرانم. وقتی فیسبوک را گشودم مطلبی را شروع به خواندن کردم:

قوائد انخیر
طبخ انخیر کرم و نر است. غُتی از ویتنام پای متخلف ماند B1 .... لین میوه صد ضربی و اواره چون لست و میدان کلفت نفخیه گنده چون است. به ذلیل ویتنامی و آنتن ببو پیک های که دارد استعفا ده آز آن در دور ثقافت بیمار مقید است مخصوصاً اگر در 10 صلح و 5 عمر استعفا داده شود. بغلاوه ترم گنده ای سینه و روده تیز هست.

وقتی خواندن متن را به پایان رساندم هیچ چیزی از مطلب نفهمیدم و با تعجب به خود گفتم که مردم باسواد تر شده میروند و یک تو هستی که به طرف بیسوادی دویده میری. ولی یک دفعه متوجه شدم که فراموش کرده بودم عینک هایمه بپوشم.
برو خوب شد بلا بود و برکتش نی... و اصل متن این طور بود:
فواید انجیر:-
طبع انجیر گرم و تر است، غنی از ویتامین های مختلف مانند B1 ، این میوه ضد چربی و اوره خون است و میتوان گفت تصفیه کننده ی خون است. به دلیل ویتامین و آنتی بیوتیک های که دارد استفاده از آن در دوره نقاهت بسیار مفید است مخصوصا اگر در 10 صبح و 5 عصر استفاده شود. به علاوه نرم کننده ی سینه و روده نیز هست.

پایان
سلـ(محـ(غیاثی)ـمود)ـطان
‏جمعه‏، 2014‏/06‏/06

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر