۱۳۹۲/۱۰/۲۲

شوخی با هنرمندان

اگر قرار میبود هنرمندان ما در بارۀ لایک کردن در فیسبوک
 آهنگ میخواندند، چنین آهنگ های ره میداشتیم:

احمد ظاهر :
لایک بکن شور بده خرمن زلفان الا ماۀ شبستان
داکتر ناشناس :
لایکیده به من دیدی و من دیدم لایکیدم و لایکیدی که لایکیدم
استاد اولمیر :
نوی ساقی نوی محفل نوی جامونه کنه نوی لایکونه کنه
محبوب الله محبوب :
درد می د زړه په میکدو کله ځی
لایک د جانان دی په صفحو کله ځی
فواد رامز :
نه لایکی از فلک جویم نه لایکی از خدا خواهم
اگر پرسی چه میخواهی فقط لایک از شما خواهم
فرهاد دریا :
بلندی ها هوای تازه داره ، لایک کدن غم بی اندازه داره
وحید قاسمی :
لایکِ بسیار نمودم تو نگفتی بری چه ؟
جاوید راهی:
باز آمد آن مژگان سیاه کز صفحه لایکم میبرد ...
عالم شوقی:
به یک لایک و دو لایکت سرت عاشق شدیم دگه طاقت ندارم ....
حاجی سیفو :
 لیلا غُتی جان غم یار نداری ... غیر از لایک کدن دگه کار نداری
سیما ترانه :
دست تو ره بگیرم، پیش رخت بمیرم، گر نشوی تو یارکم، لایک خوده پس بگیرم
اکبر نیکزاد :
لایک یار جان شده کم کم کم ، سینه بنالد ز غم غم غم
احمد ولی :
سوختم، سوختم، سوختم ... تا روش لایک کدن آموختم
شریف غزل:
بی همگان به سر شود بی لایک به سر نمیشود
حیدر سلیم :
تو با لایکت مرا سوختی ... تو مرا کردی آخر ....
خانم سلما جهانی :
 لایکم ولی به صفحه دوستان رسیده ام ...
یونس :
هر خوشی بهر تو مدعای منست، لایک نمودن بتا کی سزای منست
رحیم جهانی :
تو در چشم من همچو لایکی ...
فیض کاریزی :
 قاصد تو یگان لایک بکو ، میشه نمیشه؟
ظفر شامل :
لایک ها کردم برای تو غلط کردم غلط
ظاهر هویدا :
شنیدم در اینجا تو لایک میکنی
شریف ساحل :
لایک لایک کده یارم ، گل گلاب بیارم

سلطان محمود غیاثی
2014، 12، جنوری، يکشنبه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر